דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אוי לדור שאשה מנהיגתו 

מאת    [ 12/05/2009 ]

מילים במאמר: 1676   [ נצפה 3076 פעמים ]

אוי לדור שאשה מנהיגתו

היכן שיש גברים לא יפסיקו המלחמות  כך טען איינשטיין ....ואוי לדור שאשה מנהיגתו כך טענו חז"ל...ברוך שלא עשני אשה וברוך שעשני כרצונו כך אנחנו מבקשים...כאשר אנחנו לא יודעים מה אומרים הכתובים אנחנו מתחילים לשער ומתחילים לחיות בהשערות...אוי לו לאדם שאומר ולא יודע מה הוא אומר...שנאמר: ולא מצאתי מר ממות מהאשה...השאלה היא: מה כדאי להיות זכר, נקבה, איש, אישה?!...

נבראים  

שמעתם את המושגים: אלהים, יהוה, אברהם, יצחק, יעקב, משה, יוסף, אהרון, דוד, הרב לייטמן, רבי שמעון, האר"י, שרגא ברג, שלמה חיים וגו'...הרגשתם את המושגים: אהבה, שנאה, כעס, רוגז, הנאה, כאבים, וכל מיני סוגים של מחלות...ראיתם את הצורות: אריה, שור, נשר, חתול, כלב, נחש, חזיר, פרה, עגל וגו'...הפיחו בכם תקווה שנאמר: "ויפח באפיו נשמת חיים, ויהי האדם לנפש חיה"...אתם מסתובבים ברחובות ואומרים: "אל רחום וחנון ארך אפיים ורב חסד"...

דעו לכם נבראים: שכל אלו משל ונמשל ובעולמות העליונים הם לא נמצאים וכל הדברים האלו הם "מלבושים" שהם לא היו קיימים שנאמר: "ויהיו שניהם ערומים האדם ואשתו ולא יתבששו"...שאת המטאפורה הזו אתם רואים היום אצל התינוק שנולד...ורק לאחר שאנחנו מאכלים את התינוק (חינוך) בכל המלבושים האלו שנאמר: "ותרא האשה כי טוב העץ למאכל וכי תאוה-הוא לעיניים ונחמד העץ להשכיל, ותיקח מפריו ותאכל, ותתן גם-לאישה עמה ויאכל: ותפקחנה עיני שניהם, וידעו כי עירומים הם, ויתפרו עלי תאנה ויעשו להם חגרת"...שעל זה נאמר: "אם היו מרשים לנו לראות מה קורה מסביבנו היינו אומרים טוב שלא נבראנו משנבראנו".

זכר, נקבה, איש ואשה...נשאלה השאלה: "האם מה שאנחנו רואים זה מה שאנחנו רואים או מה שאנחנו חושבים שאנחנו רואים"?...התשובה לשאלה הזו עד היום הזה היא לא קיימת וכל מה שנאמר על השאלה הזו: "אנחנו לא יודעים מה זה להיות נמצא"...ומכיוון שאנחנו מבינים שהנחש פיתה את האשה, והאשה הורידה מות לעולם הזה, שנאמר: "ולא מצאתי מר ממות מהאשה"... שנאמר: "אוי לדור שאשה מנהיגתו"...אנחנו צריכים לדעת בדעת: "מה זה אשה"?...לאחר מכן לדעת: "מה זה נחש"?...כך שלאחר שאנחנו יודעים מה זה אשה... אנחנו רואים שהאשה נמצאת בנחש...וכאשר אנחנו יודעים בדעת: מה זה נחש?...אנחנו יוצאים מתוך הנחש ומקבלים מודעות משיח...שעל כן: נחש = משיח...שעל כן המשיח אין לו אשה...והוא נמצא מעל המודעות שנאמר: "ויאמר יהוה אלהים: לא-טוב היות האדם לבדו, אעשה-לו עזר כנגדו"...

היום הזה הוא יום ל"ג בעומר, וכולם מדברים על רבי שמעון בר יוחאי – וכולם אומרים שהוא עצר את המגפה של תלמידי רבי עקיבא...אבל אף אחד לא יודע שרבי שמעון בר יוחאי קיבל את מודעות ל"ג בעומר עוד בהיותו במערה...שם במערה "בפקיעין" משה רבנו היה המורה של רבי שמעון בר יוחאי... שכאשר שלמה חיים היה במערה שנקראת "צרפת" שם משה רבנו ורבי שמעון בר יוחאי לימדו אותי את מודעות ל"ג בעומר...אני לא יכול לאמור לכם מה הייתה המודעות של רבי שמעון בר יוחאי לפני שהלך למערה – אני יכול לאמור לכם שהמודעות של שלמה חיים לפני שהלך למערה בור ועם הארץ – ואני יכול לאמור לכם שלא ראיתי את ספר הזוהר כל ימי חיי ופעם הראשונה שראיתי אותו הוא לפני כשלוש שנים.

היום הזה יום ל"ג בעומר, אני מפנה אתכם לספר הזוהר פרשת אמור בפרוש הסולם פסוקים לח – מ ...בוא מראה משה רבנו כיצד מקבלים מודעות ל"ג בעומר במאמר: "בתולה מעמיו ייקח אשה".

לח – "כי אם בתולה מעמיו ייקח אשה: פתח רעיה מהימנא ואמר, מצוה זו, היא שישא הכהן הגדול בתולה, ז"ש, אלמנה וגרושה וחללה זונה את אלה לא ייקח כי אם בתולה מעמיו ייקח אשה. שואל. ולמה צריכים שייקח רק בתולה בלי פגם. ומשיב, אלא אשה, היא כוס של ברכה, שאם טעמו פגום. (כלומר, שמרמזת על המלכות, הנק' כוס של ברכה). והכהן המקריב קורבן לפני יי' צריך שיהיה שלם בלי פגם, שלם באבריו בלי פגם, כי המומים פוסלים בכהנים, שלם בגופו, שלם בנוקבא שלו. לקיים בו כלך יפה רעיתי ומום אין בך".

לט – "כי הקרבן הוא מנחה. וצריכים ישראל לשלוח המנחה שלהם אל המלך, על ידי אדם שלם. שי הם בהיפך מן הסטרא אחרא (הצד האחר), אשר ביד איש עתי שהוא פגום היו שולחים לו מנחה, שכתוב, גורל אחד ליי' וגורל אחד לעזאזל, כי אלהים אחרים כולם פגומים מצד צפון, (בסוד מצפון תפתח הרעה). וכך רוב בתי עכו"ם פגומים בנוקבא שלהם, שהיא חורבה, לילית, פגומה וכו'.

מ – ורעיה מהימנא, הוא ו' מלאה י"ה, (כלומר, שהוא זעיר אנפין שה"ס) ו' (דיהוה. המלא שפע מן י"ה. שיהוה. שהם חכמה ובינה). והוא בסדר זה, יה"ו (שיש בו משום זה, כל ג' אותיות משם דיהוה) ה' אחרונה (דיהוה. שהיא המלכות). היא כוס מלא  ברכת ה' מצד הימין (דהיינו כוס של ברכה). ןמצד הגבורה שהיא דין , נקראת השכינה, יהוה, (שבצירוף הזה שולטת) ה' (שהיא דין). על  הו' (שהיא רחמים). וי"ה (שהם המוחין בסוף הצירוף. שיורה על דין). ז"ש הנה יד ה' יהוה במקנך. (אשר המלכות שנקראת) יד ה', (היא בצרוף) יהוה (לעשות דין במקנה ) מצרים. קם רעיה מהימנא והשתטח לפניו, ואמר אשרי חלקי, שרבוני והמטרוניתא הם בעזרי". עד כאן משה רבנו והמילים בסוגרים של רבי יהודה אשלג.

"והכהן המקריב קורבן לפני יי' צריך שיהיה שלם בלי פגם, שלם באבריו בלי פגם, כי המומים פוסלים בכהנים, שלם בגופו, שלם בנוקבא שלו. לקיים בו כלך יפה רעיתי ומום אין בך".

כהן זה מודעות של 24 מידות שקיימות בגוף האדם שהם בספירה ו'. כך שהכהן שהוא משול  כד (24 - ו') שהוא מכניס מפה ומוציא מפה...כך שמה שאנחנו רואים היום שכל המלמדים אומרים: "אנחנו מורדים לכם את השפע ואתם תעשו בזה מה שאתם רוצים". דהיינו, כולם נעשו מדיום...שנאמר: "הם מגישים לנו את התוצאות ואנחנו נושאים בהוצאות "...וכל המלמדים שמלמדים אותנו היום הם לא שלמים בגופם, וכולם בעלי מום שנאמר: "כי המומים פוסלים בכהנים". שעל כן נאמר: "וכל בעל מום לא יקרב למקדשי". כך שברכת הכהנים לא קיימת היום שעל זה אמר משה רבנו: "מיום חורבן בית המקדש (האות ו') אין ברכות"...כך שהמגפה שנקראת 24 קיימת מזמן קרח ועד היום הזה מכיוון שכולם מתנגדים לתורת משה רבנו שנאמר: "כל הדוחה משיח כופר בתורה ובמשה רבנו"....וזה נאמר לטובת הנבראים כדי שיצאו מן המגפה שקיימת היום בעולם של פירוד.

כך שמי שעצר את המגפה הזו הם: רבי שמעון בר יוחאי, רבי יצחק לוריא, והיום ביום ל"ג בעומר הזה מראה לכם חיים שלמה כיצד עוצרים את המגפה הזו שנקראת - "כהן פגום ובעל מום". אבל דבר אחד אתם צריכים לדעת נבראים: רבי שמעון, האר"י, חיים שלמה...הם עצרו את המגפה בשביל עצמם ולא בשביל הנבראים כך שהנבראים צריכים גם הם לעשות את זה בשביל עצמם ולא לבקש חסדים...מכיוון שאין חסדים בעולם הזה אלא רק דינים...שעל זה נאמר: "מי שמבקש חסדים הוא כפוף" שנאמר: "ברוך אתה יהוה זוקף כפופים".

"קם רעיה מהימנא והשתטח לפניו, ואמר אשרי חלקי, שרבוני והמטרוניתא הם בעזרי". מה ראה משה רבנו שאמר את הדברים האלו?... "כלך יפה רעיתי ומום אין בך". שנאמר: אל-האשה אמר: הרבה ארבה עצבונך והרנך, בעצב תלדי בנים, ואל-אשך תשוקתך והוא ימשול-בך" (בראשית ג' פסוק ט"ז). ראשה סופו וסופו ראשו – "אל-בך"...שזאת היא מודעות משה רבנו שנאמר: "משה קיבל תורה מסיני"...בך – הם כ"ב האותיות הגדולות שנקראות בינה...ורעיתי שנקראת את שהם כ"ב האותיות הקטנות ושניהם יחד שנאמר: "והיה אור הלבנה כאור החמה" זה הוא היום הזה יום ההילולה שנאמר עליו: "והיה ביום ההוא יהוה אחד ושמו אחד" – ובלע המות לנצח.

סיכום הדברים

נבראים – כל אחד מכם הוא נברא מתוך ים...כך שכל אחד מכם צריך לברוא את עצמו וללמד את חברו כיצד עשה זאת...שזה נקרא: ברא נ'...נו"ן היא יצאה מתוך ים. על כן נ' = 50 ים. שזה נקרא שוויון צורה. דהיינו, התורה שאתה בראת היא בשוויון צורה עם התורה של משה רבנו. שעל כן נאמר: "כדי לדעת את משה רבנו צריך להיות משה רבנו". כך שספרי "מלחמת הרוח בחומר" מראה את מה שאמר משה רבנו שנאמר: "כי אם בתולה מעמיו ייקח אשה". כך שספרי מראה לכם שאין זכר, נקבה, איש ואשה אלא כיצד עושים את ו' ,24, כהן לאחד שזאת היא מודעות: אמת, אדם, יהוה...כך שאם ניקח את יהוה ונקרא לכל אות בשמה:

י – איש – מזרח.

ה – אשה – מערב.

ו – נקבה – צפון.

ה – זכר – דרום.

כך שספרי מראה לכם את יום השני של הבריאה שנאמר: "ויאמר אלהים: יהיה רקיע בתוך המים, ויהי מבדיל בן מים למים: ויעש אלהים את הרקיע, ויבדל בן המים אשר מתחת לרקיע ובין המים אשר מתחת לרקיע: ויהי כן: ויקרא אלהים לרקיע שמים . ויהי-ערב ויהי-בקר, יום שני.

אין הבדל בן מים למים ומי שטוען: "70 פנים לתורה" עליו נאמר: "טוב שלא נברא משנברא"...שנאמר: "ויקרא אלהים לרקיע שמים"...כך שמילת שמים היא: י' שהיא החכמה שנקראת אצילות עיניים...ונשאר משה...מ = בינה = ה'. ש = אברהם יצחק יעקב שהם באחוד ו'.  ה' = המלכות. ואז לוקחים את מה שנאמר: יום שני. שהיא האות ב' ומתחילים לברוא את העולם שנאמר: "בראשית"...אבל ראשית צריך לדעת: "ראשית חכמה יראת יהוה"...שנאמר: "ואהבת לרעך כמוך – אני יהוה הוא האלהים". שעל זה נאמר על ידי משה רבנו: "שלם בגופו, שלם בנוקבא שלו. לקיים בו כלך יפה רעיתי ומום אין בך". שעל זה נאמר על ידי רבי שמעון בר יוחאי: "מי שאין לו נוקבא לא יקבל מלכות שמים". ואת זה מראה לכם שלמה חיים בספרו "מלחמת הרוח בחומר" שנאמר: "וזאת התורה אשר תשים לפניהם". כך שהמילה "וזאת" הכל נמצא בה והיא נקראת: "מלכות שמים".

"וזאת ההילולה של יום ל"ג בעומר".    

   

     

 

      

"הפצת האור - הדרך לאמת"
מנהל אתר - WWW.HAIMSHLOMO.CO.IL
טלפונים - 0544-898547 03-9322192
"כאשר אתה לא רוצה את מה שיש לך אז אתה מקבל את מה ששלך" - המשיח.



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב